środa, 11 kwietnia 2012

Wywiad z _D_0_D_A_

Hej, tym razem przygotowałam dla was...wywiad. Przeprowadziłam go z _D_0_D_A_.

_D_0_D_A_ - Pod tym nickiem kryje się piętnastoletni chłopak o imieniu Kamil. Na stardoll gra od 2009 roku. Aż trzy razy był National Cevergirl Polski!



Teraz macie okazję dowiedzieć się o nim czegoś więcej...

R - Redakcja (konkretnie 10magda10)
K - Kamil (_D_0_D_A_)

R: Kiedy zacząłeś się interesować modą?
K: Modą zacząłem się interesować rok po założeniu konta, zacząłem wtedy kombinować ze stylizacjami. Oczywiście teraz bym się do nich nie przyznał :D Ach... to były czasy...

R: Czym jest dla ciebie moda?
K: Stardollowa moda jest częścią mnie, na stardoll spędzam bardzo dużo czasu, ta gra mnie na prawdę wciągnęła i myślę że jestem dobry w tworzeniu stylizacji.

R: Skąd czerpiesz inspiracje?
K: Kiedyś inspiracjami dla mnie były I_am_collector czy esther001. Aczkolwiek teraz ciężko mi to stwierdzić, kocham przeglądać szafiarskie blogi, szukając na nich natchnienia, pomysłu.

R: Czy w realu również tworzysz tak wspaniałe stylizacje? Jak się ubierasz?
K: -

R: Wymień 3 słowa, które opisują twój styl?
K: Jest: Oryginalny...

R: W jakich sklepach na stardoll najczęściej kupujesz ubrania?
K: Miss Sixty, Bizou, DKNY, ELLE.

R: Dlaczego na stardoll wybrałeś postać kobiety?
K: -

R: Jakie jest twoje marzenie związane ze stardoll?
K: Osiągnąć światową sławę, być rozpoznawalną osobą, po prostu.

R: A realne?
K: Mieć piękny dom i schronisko dla zwierząt :3

R: Czy masz na stardoll przyjaciół, jakie mają nicki?
K: Mam, oczywiście że mam: Myna97, StarKasiulaxD(konto nie istnieje), 96lala96, DominikaDomcia, Mamamonik, Crazylolowinka i wiele więcej.

R: Co sądzisz o przyjaźni online?
K: Internetowa przyjaźń - Hmm... Moim zdaniem istnieje, ludzie są bardziej otwarci na takie osoby, przez to że siebie nie widzą, przez anonimowość, zawsze jest lepiej wyżalić się osobie której nie widzimy.

R: Co najbardziej lubisz robić na stardoll?
K: Tworzyć stylizacje.

R: Jak z początku reagowała rodzina i przyjaciele na to, że jesteś na tego typu stronie?
K: Rodzina nic o tym nie wie. Przyjaciele zresztą też jakby wiedzieli, za pewne by mnie wykpili -,-

R: Krążą plotki, że w realu jesteś dziewczyną (mylisz się pisząc coś). Co o tym sądzisz?
K: :O ... Jestem na 200% mężczyzną! Nigdy nie wierz plotkom!

R: Dzięki, że się zgodziłeś :D
K: Spoko ;d

Wywiad przeprowadziła: 10magda10



9 komentarzy:

Klaudiuniaa-ta pisze...

łał! super wywyad! :) i wiesz, nie wiedziałam że jeden chłopak może zostać tyle razy NCG! o.O

love-miki32

MissSaszsz pisze...

No świetny : )

Anonimowy pisze...

Ekstra wywiad, ciekawe pytanie i w ogóle świetnie!! :D Mam nadzieję, że nie zakończysz przeprowadzania wywiadów!
Pozdrawiam, Ola <3

Fikcyjna Idealność pisze...

Super wywiad. Dziękuje za komentarzyk <3 3maj się ;)

Animo pisze...

No no no .. hm hm hm .. fajnie ;p

Herbaciana pisze...

Ciekawy wywiad ;D

WeroniuS pisze...

Swieetny wywiad !!

Unholy pisze...

No . ;D

October Leaves † pisze...

Doduś . Ach ta nasza Stardolowa Doda . Może i rozpoznawalny nie jest ale ma ładne styl.

Marysiasuperkro