środa, 11 kwietnia 2012

Metamorfoza AniolZeSnu

Następną osobą w kolejce do metamorfoz jest AniolZeSnu.

MAKIJAŻ:


Ocena (przed): 5/10

Ocena jest słaba, bo...nie podoba mi się. Byłoby fajnie, gdybyś nie pomalowała powiek aż po brwi, tylko delikatnie je podkreśliła. Te punkty masz za fajny kolor włosów, kreskę...

Zmieniłam wszystko, powieki pokryłam czarnym cieniem, rzęsy pomalowałam (niestety szarym tuszem - nie było czarnego). Włosy zmieniłam, a w wewnętrznych kącikach oka pomalowałam białą kredką. Oto efekt.



Ocena (przed): 8,5/10

Super, super, super! Podoba mi się ;) Stworzyłaś całkiem fajny look. Jedyne co mi tu nie pasuje to te branzolety i misiu ♥

Muszę stwierdzić, że masz bardzo skromną garderobę. Bardzo malutko jest w niej ciuchów i nie miałam z czego wybierać, dlatego zrobiłam standardową stylizację. Rurki + T-shirt + szpilki + torba. No bez rewelacji, ale chętnie zrobię ci ponownie metamorfozę, gdy wzbogacisz szafę :)


Suma ocen: 13,5/20

8 komentarzy:

Klaudiuniaa-ta pisze...

ślicznie ;* masz talent!

love-miki32

MissSaszsz pisze...

No może być : )

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie, podoba mi się!! ;]
Pozdro.. Ola <33

Fikcyjna Idealność pisze...

Super ;) Dziękuje za komentarzyk <3

Animo pisze...

fajowo :*

October Leaves † pisze...

Ładniusio .

Marysiasuperkro

Inna pisze...

Wszystko "przed" mi się nie podoba. Za to po jest całkiem, całkiem :)

Monikk.x3 pisze...

poozytyywnaaa. c:

monikalegiec.