wtorek, 17 kwietnia 2012

Top Stylistka

Hej. Dziś szukałam czegoś fajnego na bloga, myśle że tego jeszcze nie ma ŻADEN blog!
No chyba że nie popularne xd bo nie widziałam wszystkich na świecie :D 
Ale jak przeglądałam inne to nie widziałam.. no dobra! Skończe już ten temat! xd
A więc, będę pisała Top Stylistkę można ją znaleźć TUTAJ !
Są tam różne top stylistki, ale ja wybrałam tą na 1 miejscu :) Dobra.. to zaczynamy!

Top Stylistką jest Sisi1358 ! Polka! To dla nas wyróżnienie! xdd
Ma w portfolio 42 strony stylizacji. 

Robi bardzo ładnie, ja wybrałam dwie z ostatnich stylizacji, czyli chłopaka i dziewczynę:
Chłopak: Ubrany bardzo młodzieżowo. Elegancko, ale jednak ma dżinsy i adidasy.
Nie mam żadnych zastrzeżeń :) Ale! Jest jedno ale! Dałabym ciemniejszą marynarkę, np. jasny brąz czy coś.
Ocena: 8/10. 

Dziewczyna: Super! Stylizacja z nową spódniczką HB! Na prawdę mi się to podoba :)
Super dobrana bluzka i marynarka. Obie stylizacje są zrobione stylem eleganckim. Dodałabym tylko długi, sredrny wisiorek. 
Ocena: 9/10
Jak wy oceniacie? :) 
Fajny pomysł?

4 komentarze:

Monikk.x3 pisze...

JESTEŚ GENIUSZEEEM. : DD

MONIKALEGIEC.

Klaudiuniaa-ta pisze...

to prawda! geniuszz..! :D
bardzo mi się podoba :) też bym dała takie ocenki :D

love-miki32

October Leaves † pisze...

Takie se.
Marysiasuperkro

Animo pisze...

Nooo no ; )