poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Metamorfoza Monikalegiec

 MAKIJAŻ OCENA: 4/10
Oh my God... Ile tu tego! Sztuczne rzęsy, sztuczne rzęsy! Blee, nie cierpię ich. =.= O makijażu nie wspomnę. I tak dałam za to dużo pkt. Może taki styl lubisz, ale mi nie przypada do gustu.

Chyba lubisz kolor czerwony. ;) Słabiutki makijaż, użyłam tylko 3 kredek, ponieważ ma tylko te 3, a reszta to farby do włosów.. Dobra, mi się podoba. ; DD

UBIÓR OCENA: 4/10
Eee... Lizak, nożyczki, skrzydła?! Z 5 tatuażów? Nie, nie, nie. Spodnie źle są dobrane do butów, wystają. Koszula? Taka se. Nie mam tu więcej nic do komentowania.

Myślę, że lepiej. ; p

OCENA KOŃCOWA: 8/20 - Popracuj, a dojdziesz do celu!

Jak myślicie, mogę tak  pisać, czy mam coś zmienić?  (Chodzi mi o to, czy obrazki najpierw 2, a później oceny itp.) Najciekawsza wypowiedź zostanie nagrodzona!

PS. To setny post! ; D




3 komentarze:

Klaudiuniaa-ta pisze...

jest super! BARDZO MI SIĘ PODOBA! ;D
mogłabyś robić stylizacje dalej? ;((

love-miki32

Monikk.x3 pisze...

DZIĘKI ZA NEGATYWNE I POZYTYWNE KOMENTARZE CO DO MOJEGO STYLU I UBIORU. : ]] OOŁ JEE. MOJA METAMORFOZA TO 100 POOST. XD JASNEE, RÓB TAAK DAALEJ, TAK JEST DOOBRZE.: D

MONIKALEGIEC.

Animo pisze...

Gratuluje 1oo postu