piątek, 13 kwietnia 2012

Metamorfoza Chojnice1998

Następna metamorfoza, niestety tym razem oceniłam tylko makijaż. Chojnice1998 nie miała w szafie ubrań, a nie mogłam ich znaleźć w innych pokojach, szkoda....

MAKIJAŻ:
Ocena (przed): 5/10

Dałam 5 punktów, ponieważ gdzieś tam ten swój styl pokazałaś. No dobra, rozumiem, masz taki styl, ale mimo wszytko nie wygląda to fajnie. Ja zrobiłam cię w całkiem innej wersji.

Kobieco, ale zadziornie, różowa szminka i mocno (ale nie aż po brwi) podkreślone oczy. Fajnie się to komponuje z delikatną fryzurą.





EDIT: Bardzo przepraszam :) Ubrania są tam gdzie powinny być, natomiast coś mi musiało się stać z internetem. Oczywiście wszystko zostanie naprawione, a metamorfoza ubraniowa Chojnice1998 się pojawi :)

9 komentarzy:

October Leaves † pisze...

Fajne :)

Marysiasuperkro

Animo pisze...

moze byc ;d

Milena:* pisze...

mi sie podoba tak jak jest ale o gustach się niedyskutuje ^^ twoja wersja tesz jest całkiem fajna ale ja zostane przy swojej ^^ cieszę się ze odzyskałam internet i znowu bende mogła komentować posty
Chojnice1998 ^^

HappyEwaFarna17 pisze...

duuużo lepiej wygląda po metamorfozie ;/

Inna pisze...

O Boże, załamałam się jak zobaczyłam tyle cienia w wersji "przed". Zdecydowanie o wiele lepiej "po". :)

Klaudiuniaa-ta pisze...

wow! lepeij "po" !

love-miki32

MissSaszsz pisze...

No fajnie: )

Milena:* pisze...

Do Inna Ja się przeraźiłam po przeczytaniu twojego komentarza,Stardoll jest poto by swoją dollką wyraźić siebie więc niewyśmiewaj się ze mnie(twoj komentarz wyżej)Nikt niema prawa wyśmiewać się z wyglondu mojej doll ja sie z waszych niewyśmiewam.Każdy moze wyraźić opinie na temat wyglądu mojej doll czy im sie pododoba czy nie ale teksty z komentarza wyżej .....Twoj komentarz to tak samo jak byś napisała:Musiałam wyjąć sobie oczy by nie paczeć jusz na jej ochydną twarz.Myślę że po dogadaniu się z naczelną bloga post zostanie usunięty z powodu na ilość negatywnych komentarzy na mój temat...

Monikk.x3 pisze...

mi się strasznie podoba przedd i poo. ; ]]

monikalegiec.