czwartek, 12 kwietnia 2012

Metamorfoza Agatka2912

Na dziś mam dla was metamorfozę Agatka2912. :)



MAKIJAŻ:
Ocena (przed): 8/10

Ocena wysoka, nie masz zbyt dużo kosmetyków. Przed bardzo ładnie, wszystko gra - trzymałaś się zasady albo mocne usta, albo mocne oczy ;) Wszystko by było okej, tylko...troszkę nudnawo...

Dlaczego masz aż 3 cienie w praktycznie tym samym kolorze i żadnego poza nimi? ;D
No więc użyłam pomarańczowo-różowego cienia, do tego szminka, zmieniłam włosy i dałam pieprzyk. :)




UBRANIA: 

Ocena (przed): 9/10

Ubrań w przeciwieństwie do kosmetyków masz bardzo dużo i są na prawdę świetne. Muszę stwierdzić, że dobrze wybierasz. Wybrałaś taką stylizację....dosyć fajną. I ładnie to zestawiłaś, tylko nie pasują buty, radzę je wymienić, nie potrzebnie dobrałaś je pod kolor marynarki, a sam ich fason jest dość dziwny...

Ja ubrałam cię bardzo standardowo - bluzka, rurki, szpilki, torebka, ale jednak fajnie się to prezentuje i wcale nie trzeba zbytnio kombinować :)

Suma ocen: 17/20 - świetnie!

13 komentarzy:

WeroniuS pisze...

Metamorfoza piekna !

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie :)

Kasia pisze...

Ładnie :)

SecretLilka

Klaudiuniaa-ta pisze...

ja cie! ale ślicznie! masz do tego talent! :) oczywiście lepiej "po"!

love-miki32

MissGosz pisze...

Całkiem spoko.
MissGosz1

Xx.Dark.xX pisze...

Suuper.

Unholy pisze...

No ładna . ;3

aldona657 pisze...

ciekawie i łądnie
aldona657

Animo pisze...

I tu i tu ładnie : )

October Leaves † pisze...

Fajna metamorfoza :)

Marysiasuperkro

Inna pisze...

U ubiorze "przed" miałaś rewelacyjny pomysł, ale ta wystająca zza marynarki sukienka moim zdaniem wszystko popsuła ;/ Reszta spoko :D

MissSaszsz pisze...

Super : )

Monikk.x3 pisze...

mi się podobaa. : D

monikalegiec.