wtorek, 10 kwietnia 2012

EMO make-up

Dzisiaj się obudziłam i z myślą o blogu, pomyślałam, czy by nie zrobić jakiegoś make-up'u (czy jakos tak).
No i wybrałam "EMO".

A więc zmywamy z twarzy cały makijaż, zaczynamy znów od oczek ;]
Gdy mamy tak zmyte to:
malujemy tuszami do rzęs oczka. Dałam także sztuczne rzęsy :)
Potem robimy tym co na obrazku xd ale tak, żeby te konciki nie były pomalowane, bo to brzydko wygląda ;/
Teraz pomaluj na czarno powieki, ale możesz także pomalowacć innym czrnym.
Niekoniecznie musi być świecący.
Dodaj troche fioletowego przy brzegach, tak jak na obrazku :)

Oczka mamy gotowe! 

Usta malujemy najlepiej na czarno, może tez być bardzo ciemny fiolet.
Policzków nie pudrujemy! No bo EMO nie pudrują xd. Chyba że macie jakiś biały.. albo czarny :)

A tak to wygląda w całości:
Można jeszcze dodac jakieś kolczyki na usta, brwi, nos. 
To wtedy będzie fajnie wyglądało ;]
Myśle, że chociasz troche to jest podobne do EMO xd. Nie mam takiego stylu.. ale czasem widze dziewczyny w re i na sd. :)

Co myślicie? 

9 komentarzy:

Milena:* pisze...

emo niemaluje ust na czarno malują błyszczykiem albo wogule nie, oczy są spk tylko że emo niepomalowało by oczów czymś błyszczącym...Gratki za odwage że podjełaś się zrobienia make-up stylu kturego nieznasz, wyszło bardziej na goth ale i tak jest spk
Chojnice1998

Klaudiuniaa-ta pisze...

też nie mam takiego stylu, według mnie fajnie ;D

love-miki32

Animo pisze...

fajnie

Ewcia2344 pisze...

Bardzo ładny makijaż. Ja nie za bardzo lubię malować kosmetykami z luxe oczów :]

Monikk.x3 pisze...

podoba mi sięę. : DD

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

Za wysoko pomalowałaś tym cieniem i jak na emo zbyt się błyszczy

October Leaves † pisze...

Emo . Fajne .

Marysiasuperkro

Inna pisze...

Właśnie, za wysoko pomalowane i zbyt się błyszczy. Ale plus za to, że zrobiłaś coś w stylu, którego nie znasz/nie używasz.

Monikk.x3 pisze...

emo to muzyka. : )